
Sve što vam je potrebno za uredno i sigurno poslovanje
Pokretanje i vođenje firme ne mora biti komplikovano. Standard Prva vam nudi kompletne poslovne i sekretarske usluge – od registracije kompanije i obezbjeđenja adrese sjedišta, do prijema pošte, vođenja administracije i zakazivanja sastanaka.
Naša virtuelna kancelarija omogućava da imate pravno priznatu adresu i administrativnu podršku, bez potrebe za stalnim fizičkim prostorom.
Naše usluge – u saradnji sa Advokatskom kancelarijom Stevanović
Osnivanje kompanije
- Priprema osnivačkih akata
- Registracija u sudu i dodjela JIB-a
- Otvaranje bankovnog računa
- Izrada pečata i obezbjeđivanje sjedišta
Sekretarske usluge (virtuelna kancelarija)
- Adresa sjedišta i prijem pošte
- Skeniranje i prosljeđivanje dokumenata
- Telefonski broj i osnovna recepcijska podrška
- Administrativna evidencija i arhiva
Dodatne poslovne usluge
- Iznajmljivanje sale za sastanke i prezentacije
- Organizacija termina kod notara i banaka
- Podrška pri registraciji u PDV sistem
- Prevod i ovjera dokumenata
Paketi usluga
Basic paket
Adresa sjedišta + prijem i skeniranje pošte
(idealan za startape i preduzetnike koji tek počinju)
Standard paket
Adresa + prijem pošte + telefonski broj + zakazivanje sastanaka
(za kompanije koje žele uredno poslovanje i prisustvo)
Premium paket
Sve iz Standard paketa + prioritetna obrada, mjesečni izvještaji i korišćenje sale za sastanke
(za firme kojima je potrebna potpuna administrativna podrška)
Zašto Standard Prva?
- Više od 25 godina iskustva u poslovnoj i administrativnoj podršci
- Povezanost sa najvećom advokatskom kancelarijom i računovodstvenom agencijom u BiH
- Pouzdano, diskretno i profesionalno vođenje vaših obaveza
Javite nam se na osnivanjekompanije@advokati-stevanovic.com